dissabte, 25 de febrer del 2012

Gats



    Ara mateix tinc els meus gats jugant amb un petit escarabat que ha entrat de la terrassa, ja comença el bon temps. Si, de vegades són cruels però fascinants. Què és un escarabat al costat d'un gat en moviment? A la natura seria així. O potser. amb gana, es dedicarien a caçar altres coses?
   Si és així, també us diré que val la pena aquest moment d'observació de totes les seves estratègies i de la perfecció dels seus cossos.

   Els meus gats són bonics, com tots, per altra banda, si estan en bones condicions, sans i àgils. A mi m'agraden els animals, és més respecto tota forma de vida, però tenir el privilegi de conviure amb un felí... Cap gos s'hi pot comparar. I jo els estimo molt els gossos.

   Abans, es tenia por dels gat, i ells responien igual amb por. Esgarrapaven, corrien esparverats i ho trencaven tot. No hi ha res pitjor que un gat amb por. Ara, el meu Biscuit és millor que un gos, carinyós, sempre pendent de mi, però al mateix temps, independent, fa la seva vida,  (molt còmoda per cert), com la Fru-Fru, encara més independent.

 "Viu i deixa viure".
 











  Al nostre costat ens recorden el plaer de les petites coses i ens transmeten tranquil.litat.

   Heu vist mai el musical Cats? Quin gran esforç han de fer els actors-ballarins per a fer com els gats, i com ens agrada veure aquelles imitacions, als que tenim gats. Perquè el cos dels gats, els seus moviments, són un compendi d'agilitat i harmonia, de suavitat i de destresa, que ens hipnotitzen i que fan que se'ns hi vagi la vista.

 Posa un gat a la teva vida, per a donar-los-hi amor, (es deixen), i gaudir de les petites coses.


                                                              Charme, El Te: Essència



 

4 comentaris:

  1. Tes chats sont très mignons.J'en ai eu un que j'ai beaucoup aimé. Je n'en ai pas eu d'autres depuis sa mort. Peut-être un jour...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ils te portent le bonheur, et s'ils ont eu une bonne vie avec soins et la compagnie de son humain preferé...Un autre chat, un autre ètre avec bonheur.

      Elimina
  2. Oui, vivre avec chats : le bonheur.
    Ronrons et câlins à Fru-fru et Biscuit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci de ta visite ilmontre que tu aimes les chats! Cet article c'est déjà ancien et améliorable, j'en ai certain pensé de nouveau. À bientout!

      Elimina

M'encanta que em deixis un comentari/ Je suis très heureuse de ton commentaire