dimarts, 15 de març del 2011

La Pluja

 Sents les gotes? Cauen una a una.Totes juntes composen un bell so, al que ni tan sols Satie s'apropa.

   Aprés la Pluie, quin so, quina olor que ens envolta.  Sobretot si som al camp, a la ciutat ens conformem amb aquells pocs carrers on encara queden bocins de terra, petits camps domesticats.     Ara, jo escolto la pluja, que cau a la barana del meu balcó i veig com les gotes hi fan una dansa ràpida i alegre . És una pluja fina i constant, que a mi m'anuncia la primavera. I m'agrada, la pluja amable que ho renta tot, que torca els vidres, que fa que després, amb el sol, tot sigui més clar. La pluja que et fa sentir bé a casa amb una tassa de te, amb un echarpe càlid, que et porta ensonyació i ganes de fer l'amor, i dic "fer l'amor", mentre rellisquen les gotes pels vidres.
 M'agrada aquesta pluja, ara, no ens busquem més complicacions.

Pluja mulla'ns i renta aquesta terra, que et segueixi el verd,
i així tots mirem un xic més clar.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em deixis un comentari/ Je suis très heureuse de ton commentaire