dimarts, 18 de gener del 2011

Tinta







Sempre he volgut escriure però no m'he llançat mai.
 M'han quedat moltes coses a la tinta de la ploma, que és el que realment m'agrada,
 escriure amb una ploma i veure com les lletres van apareixent al paper i els dits i la mà,
 cansats, es van embrutant amb aquesta tinta.
Sentir l'olor del bon paper i les diferents textures. 
  
Tinta Cirera, en tinc una amb olor de rosa.

 Però, ara, potser, aquí, tingui un motiu per escriure,
 potser algú em llegeixi i pugui, a més, compartir les meves reflexions i aficions.
No tindré molt de temps,
ara mateix vull sortir a mirar uns llençols,
 per a millorar els llits de les meves nenes ( de 18 i 13 anys, ja veus),
 però com a ensenyant pacient, ara tinc més temps perquè sols treballo a la tarda.

(Bé encara haig d'apredre moltes coses i ara per això em costa més,
com ara a penjar fotos, ja ho faré, paciència.)
 
 Fins aviat! 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em deixis un comentari/ Je suis très heureuse de ton commentaire